Efter att 1 och 2 timmars tävlingarna är genomförda återstår en del arbete både från förberedelserna och för att städa upp efter våra 1- och 2-timmarstävlingar.
Vi kallar därför alla medlemmar till en arbetsdag där vi hjälps åt att färdigställa det som inte hanns med under tidigare arbetsdagar samt återställa området efter tävlingarna.
Tid och datum: Söndag 21a Juni, 11:00 – 15:00
Viktigt: Medlemmar som deltagit i tävlingarna men som inte har hjälpt till på någon av arbetsdagarna eller på annat sätt bidragit inför arrangemangen kommer inte att erbjudas plats i tävlingarna nästa år.
Arbetsuppgifter:
- Plocka ned band och stolpar från tävlingarna (i skogen , runt crossbanan och startrakan)
- Röja runt spridarna på crossbanan
- Köra skräp från containern till tippen
- Rensa och köra bort skräp vid gamla miljöstationen till tippen
- Slänga eller ta med ved hem från området vid nedfarten
- Tvätta klubbhusets utsida med högtryckstvätt
Ju fler som hjälper till, desto snabbare blir arbetet klart. Vi hoppas på ett stort deltagande så att vi tillsammans kan hålla anläggningen i gott skick.
Välkomna!